Normativa | Comissió Normativa | Novetats Jurídiques / Jurisprudència

RESOLUCIÓ JUS/3358/2021, de 9 de novembre, dictada en el recurs governatiu interposat per la Comunitat de Propietaris del carrer Palau, 5, de Barcelona, contra la nota de qualificació negativa de la registradora de la propietat titular del Registre de la Propietat núm. 24 de Barcelona que suspèn la inscripció d’una escriptura de modificació d’estatuts de propietat horitzontal ...

... en la qual s’estableix la prohibició de destinar els departaments privatius de l’edifici a activitats de col·legis, hoteleria, usos turístics, fonda, pensió, bar, discoteca, clínica que impliqui hospitalització de malalts ni exercir-hi cap indústria o dedicar-se a associacions de cap tipus, ni a bordells o botigues de sexe. Publicada en el DOGC del 17/11/2021

Wed Nov 17 10:25:26 CET 2021