Transformació Digital | Departament de Transformació Digital

Publicat al portal web de Digital Future Society l’informe 'Cómo combatir la desinformación: Estrategias de empoderamiento de la ciudadanía digital'

Digital Future Society, programa global promogut pel Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital en col·laboració amb Mobile World Capital que connecta a acadèmics, governs, empreses i membres de la societat civil amb l’objectiu de comprendre i abordar els desafiaments ètics, socials i econòmics de la transformació ‘digital, ha publicat l’informe 'Cómo combatir la desinformación: Estrategias de empoderamiento de la ciudadanía digital'.
Fri Jun 12 00:00:00 CEST 2020

L’informe tracta d’explicar què és la desinformació, els seus efectes perjudicials i com es poden afrontar les seves conseqüències negatives.

Et pots descarregar l’informe al següent enllaç: https://digitalfuturesociety.com/es/report/como-combatir-la-desinformacion/