SOOP - Borsa de Treball

Publicada la guia de normativa bàsica de prevenció de riscos laborals de l'advocat/ada i despatxos professionals col·lectius

Posem al vostre abast aquesta guia que us ajudarà en l’adaptació del vostre despatx a la normativa bàsica en matèria de prevenció de riscos laborals. Està actualitzada amb el Reial Decret-Llei 28/2020 de treball a distància “Teletreball” i “Mesures per a la prevenció de contagis COVID-19”.

29/04/2021

Hi podeu trobar la normativa aplicable, obligacions, serveis de prevenció, tipus d'empresari/a, teletreball, règim sancionador i mesures per a la prevenció de contagis COVID-19.

Amb aquesta són set les guies de normativa bàsica publicades a la pàgina web col·legial (tributació, laboral, protecció de dades, prevenció de blanqueig de capitals, consum, igualtat en els despatxos d'advocades i advocats i prevenció de riscos laborals).