Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

Pròrroga del programa de foment del català al TOAD (al 2023)

El passat dia 3 de gener de 2023, la Generalitat va aprovar la pròrroga del programa de foment del català al TOAD. El programa es manté en les mateixes condicions que l’any 2022.

Mon Jan 09 15:45:00 CET 2023

Pel que fa als companys/es que ja es troben donats d’alta en el programa, no cal que formalitzin nova inscripció, ja que es mantindran en situació d’alta.

En relació als companys i companyes que, en situació d’alta al Torn d'Ofici, encara no estiguin inscrits/es en el programa de foment del català, ho poden fer en qualsevol moment, enviant la petició d’alta (adjunta) degudament emplenada i signada a l’adreça electrònica serveilinguistic@cicac.cat.