Formació ICAB | Titulars | Secció de Dret Concursal

Prop de 200 persones assisteixen a la conferència sobre “El concurs sense massa” organitzada per la Secció de Dret Concursal de l’ICAB

Aquest dimarts, 10 d’octubre de 2023, ha tingut lloc a la 8a planta de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) la conferència titulada “El concurs sense massa”.

Cristina Cayuela
Tue Oct 10 18:38:00 CEST 2023

Durant la sessió, s'ha debatut sobre aspectes com ara si es considera embargable o no la nòmina quan supera el Salari Mínim Interprofessional, la regulació de l'exoneració del passiu insatisfet al concurs de persona física o quins criteris s'estan adoptant per definir els honoraris de l'informe d'Administració Concursal que s'ha de fer previ al concurs.

El degà del Col·legi, Jesús M. Sánchez, ha donat la benvinguda als ponents i assistents i ha presentat aquesta jornada de màxim interès per als advocats concursalistes.

La conferència ha comptat amb les interessants ponències de José María Fernández Seijó, magistrat del Jutjat Mercantil núm.11 de Barcelona, Yvonne Pavía Lalauze, advocada, diputada i tresorera de la Junta de Govern de l'ICAB, i Míriam Magdalena Camara, advocada, doctora en Dret i professora associada de Dret Mercantil de la UPF.

La moderació de l’acte ha anat a càrrec de Pau Ballvé Reyes, advocat i president de la Secció de Dret Concursal de l'ICAB, organitzadora de la sessió.

Prop de 200 col·legiats/des han omplert la sala.