open menu menú
Advocacia Barcelona

Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió d’Advocats/des Mediadors/es | Centre ADR - ICAB

Pagament de les mediacions públiques  4t trimestre 2022

Des del Centre ADR - Mediació ICAB us informem que s'ha procedit al pagament de les actuacions professionals realitzades en mediacions públiques i justificades durant el quart trimestre de l'any 2022.

02/02/2023

Centre ADR-ICAB

• Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB

Celebrat a l’ICAB el primer curs sobre comunicació no violenta

S’ha dut a terme del 8 a al 22 de maig sota l’impuls de la Comissió d’Advocats/es Mediadors/es de l’ICAB i el Centre ADR-ICAB.
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB | Centre ADR - ICAB | Formació ICAB

INSCRIPCIONS OBERTES! V Congrés de Mediació de l’Advocacia 2024

Amb el lema “Una societat amb mirada restaurativa”, els dies 19 i 20 de juny de 2024 se celebrarà el V Congrés de Mediació de l’Advocacia, organitzat pel Centre ADR de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i GEMME.
  • Centre ADR - ICAB

Protocol de confidencialitat en la mediació mercantil

Adjuntem el Protocol de confidencialitat en la mediació mercantil, seguint el Protocol de Protecció de secrets empresarials dels Jutjats Mercantils de Barcelona.