Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret Internacional i de la Unió Europea

Obertes les inscripcions per al Curs sobre les Institucions de la Unió Europea

La Secció de Dret Internacional i de la Unió Europea (UE) de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona obre les inscripcions per a la nova edició del Curs sobre les Institucions de la Unió Europea, que tindrà lloc del 1 al 15 de juliol de 2019. Les classes transcorreran els dilluns i els dimecres, de 13.30 a 15 hores, a l'Aula 71 de la setena planta de la seu col·legial (c/ Mallorca, 283).
Tue May 14 00:00:00 CEST 2019

La primera sessió, sobre origen de la UE, evolució, tractats i situació actual; serà impartida per la professora de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals de la Universitat Pompeu Fabra, Sílvia Morgades.

El professor de la Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals de la Universitat Ramon Llull, Mark Jeffery, serà el responsable de la classe sobre les Institucions, els Processos Legislatius i les Fonts del Dret de la UE.

La docent titular de Dret Internacional Públic a la Universitat Autònoma de Barcelona, Montserrat Pi i Llorens, s’encarregarà de la sessió consistent en els Òrgans Consultius i les Oficines i Agències de la UE.

El 10 de juliol tindrà lloc la classe amb el magistrat en Comissió de Servei a la Sala 15a de l’Audiència Provincial de Barcelona  especialitzada en matèria mercantil, José María Fernández Seijo, sobre el Tribunal de Justícia de la UE i la Qüestió Prejudicial.

La última sessió destacarà Institucions extracomunitàries com el Consell d’Europa, el Comitè Europeu de Drets Socials i el Tribunal Europeu de DDHH, de la mà del catedràtic de Dret Internacional Públic de la Universitat de Barcelona, Jordi Bonet Pérez.

Més informació i inscripcions.