Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació / Biblioteca

Oberta la matrícula per al Programa 'Desenvolupament per a Directives. Dones en el Consell d'Administració' (2021)

El curs es desenvoluparà ON-LINE del 9 de febrer al 3 de juny de 2021, organitzat pel Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).

05/02/2021

Es tracta d'una formació adreçada a Advocades, Llicenciades, Graduades que vulguin formar part d'un Consell d'Administració amb èxit.

El seu objectiu és proporcionar un marc conceptual, l'enfocament específic i les eines necessàries per exercir el càrrec en un Consell d'Administració de la manera més eficaç. Reforçar les competències i els coneixements i incorporar les noves perspectives de la dona consellera d'empresa.

Sessions presencials de dues hores de caràcter teòric-pràctic impartides per professorat especialitzat.

El curs, malgrat la seva naturalesa presencial, es complementarà amb els materials dels diferents ponents que estarà a disposició de l'alumne mitjançant l'aula virtual ICAB.

Per a més informació, programa complet, preus i INSCRIPCIÓ, consulteu el següent enllaç