Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB | Secció de Compliance

Oberta la matrícula del Màster ICAB en Compliance 2021-2022

Es durà a terme del 18 d'octubre de 2021 al 29 de juny de 2022.

16/06/2021

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) obre la matrícula per a la nova edició del Màster d'Especialització Jurídica en Compliance 2021-2022, que tindrà inici el 18 d'octubre de 2021 i finalitzarà el 29 de juny de 2022.

El Màster té com a objectius:

• Adquirir capacitats per desenvolupar-se professionalment com a expert en Legal Compliance tant en l’àmbit nacional com internacional, aconseguint un coneixement suficient dels principals estàndards internacionals.
  • Adquirir capacitats per dissenyar i implementar sistemes de gestió de Compliance basats en els estàndards internacionalment acceptats.
  • Adquirir capacitats per dissenyar i implementar sistemes de gestió de Compliance penal conformes amb la norma UNE 19601: 2017
  • Sistemes de gestió de Compliance Penal. Requeriments.
  • Capacitar-se per impartir formació en la matèria.
  • Capacitar-se per exercir funcions de Compliance intern en les organitzacions.

El programa constarà d'11 mòduls que tractaran temes tan interessants com ara la introducció al Compliance, la relació entre ètica i Compliance o els aspectes bàsics d'un programa de Compliance.

Així mateix, s'hi abordarà la identificació de riscos i controls en els principals blocs normatius relacionats amb el Compliance, el Compliance en el Dret Penal Espanyol, les normes sobre gestió de Compliance i la relació entre tecnologia, transformació digital i Compliance.  A més, s'aprofundirà en el factor humà i la funció de Compliance, en l'avaluació dels sistemes de Compliance i en la funció del Compliance i els reguladors (AEPD, CNMV...).

En el primer tram del curs, el programa estarà orientat a adquirir els coneixements bàsics en matèria de Compliance i a preparar l’examen de la certificació CESCOM, facilitant que els alumnes es presentin a la convocatòria de febrer com a objectiu del semestre.

El comitè científic del Màster ICAB en Compliance està format pels advocats Francisco Bonatti, Susana Ferrer i Gemma Calvet.

Per a més informació i inscripcions consulteu el Màster en Compliance ICAB 2021-2022.