Comissió de Dret Penitenciari | Comissió de Justícia Penal Internacional | Comissions | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

Nou projecte de classificació inicial en Medi Obert

La Secretaria de Mesures Penals, Reinserció i Atenció a la Víctima del Departament de Justícia ha posat en marxa el Protocol de Classificació Inicial en Medi Obert, com a programa pilot al Centre Penitenciari Obert 2 de Barcelona i al Centre Penitenciari Obert de Lleida, que serveix perquè l’observació per a la classificació inicial de les persones que tenen una ordre judicial per complir una pena de presó, es pugui realitzar en un centre obert, sense que la persona condemnada hagi d’ingressar a presó.

Tue Jan 19 15:06:47 CET 2021

L'objectiu principal del Protocol de Classificació Inicial al Medi Obert és afavorir la continuïtat del procés d'integració social.

Per a més informació, consulteu els documents adjunts (a peu de pàgina).