Comissió d'Estrangeria | Comissió Estrangeria

NOTA DE SUBDELEGACIÓ DE GOVERN A BARCELONA: Mesures per descongestionar l'Oficina d'Estrangeria de Barcelona

Tal i com us vam informar, el passat 29 de setembre de 2021, el vicedegà, el Sr. Jesús M. Sánchez, la diputada de la Comissió d’Estrangeria, la Sra. Carmen Valenzuela, i la coordinadora d’aquesta comissió, la Sra. Josefa Gutiérrez, van mantenir una reunió amb el sotsdelegat de Barcelona, el Sr. Carlos Prieto, i el cap de l'oficina d'estrangeria de Barcelona, el Sr. Alejandro Manuel Hochberg, per traslladar-los la gravetat de la problemàtica existent en la tramitació dels expedients d'estrangeria.

Mon Nov 15 09:28:00 CET 2021

La Subdelegació ens va traslladar el compromís d’introduir mesures per descongestionar l'Oficina d’Estrangeria.

Seguidament us adjuntem, nota de la Subdelegació de Govern explicativa de les esmentades mesures que pretenen contribuir a l’estabilització de la situació i a la reducció dels terminis de resolució als propers mesos.

Com sempre, la Comissió d’Estrangeria farà seguiment d'aquest assumpte.

12 de novembre de 2021

Comissió d’estrangeria.