Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: L'ICAB premiat per ASCOM per la seva tasca per afavorir la professionalització, difusió i consolidació de la funció del Compliance

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona ha estat premiat en la categoria
Thu Nov 14 00:00:00 CET 2019

També han estat premiades per l'Associació Espanyola de Compliance, Microsoft Ibèrica SRL (categoria Empresa), Europa Press (categoria mitjans de comunicació), Elisenda Parella Compliance Officer de Novartis Farmacèutica (Categoria Individual), Rafael Aguilera Gordillo (categoria Jove under 35) i Natalia Núñez ja Said Carlos Montes (en la categoria Certificat CESCOM).

Barcelona, 14 de novembre de 2019.- El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) ha estat premiat per l'Associació Espanyola de Compliance (ASCOM) per la seva tasca per afavorir la professionalització, la difusió i la consolidació de la funció de Compliance a Espanya des del rigor, el coneixement i el bon fer.

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona lidera el sector del Compliance dins de la societat i compta amb la millor formació per formar futurs experts en aquesta matèria.

En la tercera edició dels 'premis ASCOM', l'ICAB ha estat premiat en la categoria institucional. Amb aquest premi, l'ICAB es consolida com a Corporació referent en l'àmbit del Compliance.

També han estat premiades en aquesta edició Microsoft Ibèrica SRL (categoria Empresa), Europa Press (categoria mitjans de comunicació) Elisenda Pareja, Compliance Officer de Novartis Farmacèutica (categoria individual) Rafael Aguilera Gordillo (categoria Jove under 35) i Natalia Núñez ja Said Carlos Montes (en la categoria Certificat CESCOM).

El lliurament dels guardons tindrà lloc el proper 21 de novembre a Madrid en el marc de la celebració de la tercera edició del Dia del Compliance Officer 2019.

Programa complet: https://diacomplianceofficer.com/programa/