Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: L’ICAB participa al Bizbarcelona 2022, una cita per fer créixer i transformar negocis

• Els dies 9 i 10 de novembre el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona participa al Bizbarcelona 2022, un espai on connectaran persones emprenedores i empreses, per aportar noves idees, coneixement i inspiració per afrontar amb èxit els reptes de la nova economia.
Tue Nov 08 12:19:00 CET 2022

Barcelona, 8 de novembre. L’ICAB participa al Bizbarcelona 2022, el Saló de l’emprenedoria, pimes i economia social que se celebra demà dimecres, 9 de novembre, i el dijous 10 de novembre, al recinte firal de Montjuïc, amb l’objectiu d’aportar eines i coneixements a les persones emprenedores.

Participació de l’ICAB

La Comissió de Prospectives Socioprofessionals de l’ICAB ha organitzat la conferència “Els 5 aspectes que has de tenir sempre en compte al e-commerce o al teu negoci digital” , que comptarà amb les intervencions dels advocats Eduardo López Román i Jacint Vilardaga.

Assessorament jurídic i emprenedor

Un altre dels espais del Bizbarcelona està dedicat a l’assessorament. Advocats i advocades de l’ICAB de forma voluntària oferiran atenció personalitzada a qui vulgui orientació jurídica. L’ICAB vol transmetre la importància que pot tenir consultar a un/a professional de l’advocacia i estar assessorat amb totes les garanties.

A més des del propi estand del Col·legi oferiran atenció específica i assessorament individual i tècnic a persones emprenedores amb idees de negoci, autònoms, start-ups i pimes. L’objectiu és ajudar a crear i fer créixer els seus negocis, projectes i empreses, en un espai de trobada i networking.

La Intercol·legial obrirà un espai de Networking professional multisectorial

L’Associació Intercol·legial, a la qual pertany l’ICAB, estarà present a la zona “Marketplaces” amb el Networking professional multisectorial, activitat adreçada a connectar professionals col·legiats i col·legiades que cerquen noves oportunitats professionals, empreses de diferents sectors i el món de l’emprenedoria. A més, també es podrà assistir a les diferents conferències, activitats, punts d’assessorament de la mà d’experts i expositors.