Titulars

Lliurada al degà de l’ICAB la Medalla al Mèrit de la Guàrdia Urbana de Barcelona

En el marc de la Diada de la Guàrdia Urbana de Barcelona que s’ha celebrat aquest dimecres 25 d’octubre i que ha estat presidida pel tinent de l’alcaldia de Prevenció, Seguretat, Convivència i Règim Interior, Albert Batlle, i pel cap de la Guàrdia Urbana, l’Intendent Major, Pedro Velázquez, s’han lliurat les medalles al mèrit i les plaques de reconeixement de la Guàrdia Urbana de Barcelona.

Wed Oct 25 18:17:32 CEST 2023

El degà del Col·legi del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Jesús M. Sánchez, ha rebut la Medalla al mèrit de la Guàrdia Urbana de Barcelona durant la celebració d’aquest acte, que ha tingut lloc a l’Auditori del Centre de Convencions Internacional de Barcelona ( CCIB). En representació del Col·legi també hi han assistit el secretari de la Junta de Govern, Joaquim de Miquel, i la diputada Carmen Valenzuela.

La Guàrdia Urbana també ha homenatjat al seu personal jubilat i ha lliurat les medalles d’antiguitat.