Comissió d'Estrangeria | Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Comissió Estrangeria | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

La diputada de la Junta de Govern de l'ICAB Carmen Valenzuela assisteix a les X Jornades d'Advocats i Advocades de Violència de Gènere celebrades a Lleó

Els dies 7 i 8 de juliol de 2022 s'han celebrat a Lleó les X Jornades d'Advocades i Advocades de Violència de Gènere organitzades pel "Consejo General de la Abogacía Española" i l'Il·lustre Col·legi Provincial d'Advocats de Lleó.

Fri Jul 08 09:54:24 CEST 2022

En representació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, ​​ha assistit a aquestes jornades tècniques la diputada de la Junta de Govern responsable del Torn d'Ofici i Estrangeria Carmen Valenzuela.

Sota el lema "Més protecció per a les víctimes", les jornades d'advocats i advocades de violència de gènere han abordat temes com ara la necessitat de jutjar amb perspectiva de gènere, la llei de llibertat sexual, la violència a l'àmbit digital, les novetats jurisprudencials en la matèria, el règim de visites o la valoració de la prova preconstituïda.