Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: e-Justícia. Aturada tècnica del sistema el 23 de juliol 2022

Us informem que el proper dissabte 23 de juliol de 2022 de les 01:00h fins a les 03:00 hores es durà a terme una optimització de diverses configuracions dels nodes del Gestor Documental GDO+ (HCP).

21/07/2022

Aquesta actuació suposarà un tall de servei d’aproximadament una hora i mitja.

Principals sistemes afectats:

Àmbit d’Administració de Justícia:

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 93 601 13 44 / 93 496 18 80

NOTA INFORMATIVA: Expedient judicial electrònic a l'Audiència Nacional

El 3 d'octubre de 2022 s'implantarà l'expedient judicial electrònic a l'Audiència Nacional, al Servei Comú d'Executòries Penals, el Jutjat Central de Menors amb competència en Vigilància Penitenciària i el Jutjat Central Penal.
  • Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Servei d'Atenció Col·legial

Xarxa WiFi a la Ciutat de la Justícia: consulta la nova clau d'accés

La Ciutat de la Justícia de Barcelona i l'Hospitalet disposa de connexió a internet per xarxa Wifi, accessible per a tots els col·legiats/des de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).

La CRAJ informa: Inspecció al Jutjat d'Instrucció núm. 8 de Barcelona

Us informem que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha comunicat que està prevista la realització d'una inspecció ordinària al Jutjat d'Instrucció núm. 8 de Barcelona i que s'efectuarà el dia 11de novembre del 2022.