Delegació del Prat de Llobregat | El Prat de Llobregat | Titulars

L’ICAB signa un conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de El Prat per posar en marxa "L’Escola Jurídica per a la Ciutadania”

Aquest dilluns, 17 de juliol de 2023, el degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, i l’alcalde de El Prat del Llobregat, Lluís Mijoler, han signat un conveni de col·laboració amb la finalitat de promoure entre la ciutadania el coneixement de nocions jurídiques bàsiques, sobre matèries que resulten transcendents per a la convivència i benestar, mitjançant la realització de conferències presencials gratuïtes que es canalitzaran a través del projecte que s’ha anomenat “Escola Jurídica per a la Ciutadania”.

Mon Jul 17 11:12:07 CEST 2023

En l’acte també han estat presents per part del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, la delegada i sotdelegada de El Prat, Alejandra Suárez i Maria Ureña, respectivament, i per part de l’Ajuntament de El Prat, la tinent d’alcaldia d’Educació, Cultura i Comunitat, Anna Martín Cuello, a més de personal tècnic.

Arran d’aquest acord, l’Ajuntament de El Prat de Llobregat posarà a disposició de l’ICAB, per a la prestació d’aquest servei divulgatiu gratuït per a la ciutadania, un espai de conferències adequat, amb els serveis per a la correcta atenció ciutadana, equipat amb el corresponent mobiliari i personal necessari per al seu correcte funcionament. Igualment, i en l’àmbit d’aquest conveni marc de col·laboració, l’Ajuntament es compromet a cedir gratuïtament els esmentats espais municipals en les mateixes condicions abans esmentades, per poder organitzar, de manera puntual, alguna activitat formativa jurídica dirigida, exclusivament, als professionals de l’advocacia

El conveni estableix que l’Escola Jurídica per a la Ciutadania serà gestionada per la delegada de la Delegació de El Prat de l’ICAB, mentre que l’Ajuntament de El Prat cedirà l’espai municipal més idoni per fer acollir les diferents conferències i donarà difusió de les mateixes entre la ciutadania a través dels canals de comunicació del consistori.