Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia

L’ICAB reconeix el treball de la judicatura, els cossos de seguretat, l'advocacia d’Ofici i personal tècnic del Col·legi amb motiu del Dia de la Justícia Gratuïta 2022

Aquest dimarts, 12 de juliol, amb motiu del Dia de la Justícia Gratuïta i el Torn d’Ofici 2022,  s’ha celebrat a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona un acte institucional per reconèixer la imprescindible tasca que realitzen els actors jurídics en l’exercici de la Justícia Gratuïta.

Tue Jul 12 20:02:52 CEST 2022

L’acte s’ha iniciat amb les paraules de Jesús M. Sánchez García, degà  de l'ICAB; Eusebi Campdepadrós i Pucurull, secretari per a l'Administració de Justícia; Albert Batlle i Bastardas, cinquè Tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Barcelona; i Carmen Valenzuela Hidalgo, diputada de l’ICAB responsable del Torn d’Ofici i Assistència al Detingut.

A continuació, s’ha procedit al liurament de diplomes a 23 membres de la judicatura. Han estat premiats per l’ICAB la jutgessa degana de Barcelona, Cristina Ferrando; el jutge de primera instància 30 (BCN), Roberto Garcia Ceniceros; la jutgessa de primera instància 18 (BCN), Regina Selva Santoyo; el jutge Social 25 (BCN), Domingo Andrés Sánchez Puerta; la jutgessa del contenciós-administratiu 5 (BCN), Montserrat Raga Marimón; el jutge instrucció 11 (BCN), Francisco González Maillo; el jutge del penal 22 (BCN); Josep Tomás Salas Darrocha; el jutge del Mercantil 7 (BCN), Raúl Nicolás García Orejudo; el jutge de menors 3 (BCN), Mariano David García Esteban; la jutgessa de VIDO 2 (BCN), Francisca Verdejo Torralba i el jutge de vigilància penitenciària 1, Jesús Ignacio Montcada Ariza (BCN). També s’ha premiat a jutges degans dels partits judicials de l’ICAB: Josep Ma Noales Tintoré (Badalona); Mireia Company (Vilafranca del Penedès), Maria Gallent Martínez (Arenys de Mar); Laia Díaz Collado (El Prat del Llobregat); Diego Fernando Acosta Fernández (Cornellà); Araceli Monjo Monjo (Santa Coloma de Gramanet); Marga Fe Subirats (Vilanoca i la Geltrú); Servando Marro Berlanda (Sant Boi de Llobregat); Lidia Ureña García (L’Hospitalet de Llobregat); Miriam Sala Boixader (Berga) i Luis Llorente Barrios (Igualada).

També s’ha fet aquest lliurament als cossos de seguretat: Mossos d’Esquadra, Policia Nacional, Guàrdia Civil i Guàrdia Urbana.

Als advocats i advocades que porten més anys donats d’alta de forma continuada al Torn d’Ofici de l’ICAB tant a Barcelona com a les delegacions: Silvia León Salusí (Arenys de Mar); Sebastià Cortès Rius (Santa Coloma de Gramenet); Gregorio Ortín Caballé (Badalona); Enric Leira Almirall (Barcelona); Valentí Calderer Torrescasana (Berga); Xavier Torres Torné (Igualada); Enric Andorra Borrut (L’Hospitalet); María de Rivera Astor Martínez (Gavà); Mercedes Faura Santasusana (Sant Boi); Encarnación López Manrique (Cornellà); Julián Suarez-Inclán Gómez (El Prat); Maria Isabel Domingo Alonso (Vilanova) i Maria Carmen Carrillo Paz (Vilafranca del Penedès).

Finalment s’ha fet entrega d’una distinció al personal de l’ICAB més antic del Departament del TOAD: Cristina Malleu Morros, Pilar Soriano Martínez, Alex Jodar Cobo i Jesús Escurriol.