Notes de Premsa | Titulars

L’ICAB i Càritas Diocesana de Barcelona signen un conveni per promoure accions i campanyes conjuntes de col·laboració en l’àmbit social

El degà de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), Jesús M. Sánchez, i el director de Càritas Diocesana de Barcelona, Eduard Sala, han signat un conveni per establir col·laboració entre les dues entitats a través del programa "Entitats amb Cor de Càritas".

Mon Nov 27 13:50:05 CET 2023

Arran d’aquest conveni de col·laboració entre l’ICAB i Càritas Diocesana de Barcelona, el Col·legi es compromet a promoure entre els seus col·legiats i col·legiades el coneixement de la realitat social i de les accions i campanyes que Càritas realitza, a més de facilitar la difusió dels projectes en comú i de les activitats de Càritas de manera periòdica, i promourà el coneixement de les activitats que es poden efectuar en el camp del voluntariat en el món associatiu.

Càritas podrà oferir tasques de voluntariat a les persones col·legiats de l’ICAB i es compromet a fer constar aquesta col·laboració en els suports de comunicació propis vinculats a activitats conjuntes.

Els col·legiats i col·legiades de l’ICAB que vulguin realitzar voluntariat a Càritas podran ajudar l’entitat en qüestions d’estrangeria, assessoria jurídica, compliment normatiu o patrimoni, entre altres.