Comissió d'Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances | Comissions

LAST MINUTE! XXV Congrés de Responsabilitat Civil els dies 24 i 25 de maig de 2018

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) acollirà els propers 24 i 25 de maig de 2018 la celebració del XXV Congrés de Responsabilitat Civil que organitzen els advocats de la Comissió de Responsabilitat Civil i Assegurances.
Tue Apr 10 00:00:00 CEST 2018

En aquest especial aniversari, el 25è, es comptarà amb la col·laboració de la Secció de Dret de Circulació de l'ICAB, amb el propòsit que aquesta convocatòria reuneixi el major nombre de professionals que, d'una manera o altra, tracten als seus despatxos temes de Responsabilitat Civil de manera directa o vinculats a la matèria.

En aquesta edició es tractaran temes clau de la Responsabilitat Civil, des del seu concepte i evolució jurisprudencial, l'acció directa que és pròpia i característica de la Responsabilitat Civil, de la Prescripció, que tantes dificultats planteja en l'àmbit processal, i de l’Assegurança de Defensa Jurídica que, gràcies a la seva evolució, ha fet més fàcil l'accés als Tribunals per als ciutadans.

Igualment, s’abordaran temes d'actualitat com el referit al Compliance Penal i la Llei de Protecció de Dades, i per descomptat, en relació amb el Dret de Circulació, s’estudiaran les qüestions que s'han suscitat des de l'entrada en vigor del Barem contingut a la Llei 35/2015, tant en les qüestions processals, com en aquelles qüestions que afecten a l'àmbit material derivades de la seva aplicació.

En l'àmbit de noves propostes, i per estudiar cap a on es va en la Responsabilitat Civil, es parlarà de la proposta de crear un Barem en l'àmbit sanitari i sobre com serà la Responsabilitat Civil derivada de vehicles sense conductor.

• Comissions

• Mallorca, 283
      08037 Barcelona , Barcelona (Espanya)
    • 93 496 18 80