Comissions | Departament Internacional | Departament Internacional ICAB | Secció de Dret Internacional i de la Unió Europea

Jornada: 'Brexit: La sortida del laberint?'

La Secció de Dret Internacional i de la Unió Europea i la Comissió de Relacions Internacionals de l'ICAB organitzen un col·loqui per a analitzar les conseqüències pràctiques, legals i jurídiques del Brexit. La sessió tindrà lloc el 13 de febrer de 2020, a les 18:30 hores, a la seu de l'ICAB.
Fri Jan 31 00:00:00 CET 2020

El 31 de gener de 2020, el Regne Unit deixa de pertànyer a la Unió Europea. S'inicia una fase de transició, que durarà fins el 31 de desembre, en la que es plantegen múltiples interrogants. Aquesta jornada, organitzada per l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), abordarà la problemàtica des d'una àmplia vessant. S'exposaran els principals desafiaments del Brexit per a la ciutadania britànica, com impactarà en les branques del Dret Processal i Mercantil, així com del Dret Civil, de Família i Sucessions, les conseqüències per a les empreses, i l'impacte en la inversió i el comerç

Comptarà amb la participació del Cònsol General del Regne Unit a Catalunya, Balears, Aragó i Andorra, Lloyd Milen; del director de l'Oficina Europea a Barcelona, Ferran Tarradellas; de la presidenta de la Secció de Dret Internacional i de la Unió Europea, Yolanda Lobao; de l'advocat i Solicitor, Alberto Pérez-Cedillo; de la directora de la Cambra de Comerç Britànica a Espanya, Eva Prada; de la directora de Promoció Econòmica Internacional de l'Ajuntament de Barcelona, Judith Romera; i de la directora de la Unitat d'Internacionalització d'ACCIÓ, Cristina Serradell.

Presentaran la sessió Josep M. Balcells, tresorer de l'ICAB, i Christian Herrera, membre de la Comissió de Relacions Internacionals.

Més informació i inscripcions.