Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Formació ICAB

Ja disponible en PDF el núm. 319 de la revista 'Món Jurídic'

El número 319 de la revista del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) -corresponent als mesos d'octubre i novembre de 2018- s'inaugura aquest cop amb una profunda reflexió sobre el futur de l'advocacia: 'em trobaré algun dia un robot assegut a la meva cadira?'.
Mon Nov 19 00:00:00 CET 2018

Aquest número, el 319, atorga especial atenció a la Transformació Digital en relació als reptes i oportunitats que brinda a l'advocacia. En aquest sentit, l'ICAB ha entrevistat col·legiats i professionals de prestigi per conèixer l'opinió al respecte, entre els quals es troben Victoria Ortega, presidenta del Consell General de l'Advocacia Espanyola (CGAE), i Pedro País de Almeida, president de la Unió Internacional d'Advocats (UIA).

També inclou articles -redactats pels propis col·legiats- sobre temes d'actualitat jurídica: el blockchain, la seguretat privada, l'ocupació il·legal d'habitatges i el delicte d'estafa, entre altres.

La revista Món Jurídic és una publicació editada pel Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) amb l'objectiu de ser un mitjà informatiu i d'expressió dels seus col·legiats.

És el reflex de la vida col·legial i un vehicle de comunicació de la Junta de Govern amb els col·legiats, alhora que permet l'intercanvi d'impressions entre els propis col·legiats.

Podeu adreçar els vostres articles, cartes o opinions a monjuridic@icab.cat

Aprofitem per recordar-vos que podeu recuperar articles publicats a Món Jurídic a través del cercador de la revista. Podeu fer la cerca per text lliure, autor, títol de l'article, data i secció.