Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió d’Advocats/des Mediadors/es | Mediació

III Congrés de Mediació i ADR (2021) del CICAC a Mataró

Els dies 25 i 26 de novembre de 2021 tindrà lloc el III Congrés de Mediació i ADR que se celebrarà a la ciutat de Mataró, organitzat pel Consell de l'Advocacia Catalana, sota el lema “Mediació i ADR’s: are you IN?”.

24/11/2021

Des de la Comissió de Mediació i ADR del Consell de l’Advocacia Catalana, sensibles a les novetats legislatives que afecten l’exercici de l’advocacia i que l’obliguen a estar permanentment actualitzada i en sintonia amb el que demana la societat, han treballat un programa científic prou interessant per poder arribar a tota l’advocacia catalana, tant la formada en mediació i altres sistemes de resolució de conflictes diferents del judicial, com la que encara no ho està.

El contingut del Congrés disposa de l’homologació de tretze hores en formació continuada del Centre de Mediació de Catalunya.

Enguany el Congrés s’ofereix de forma híbrida, és a dir, presencial a la ciutat de Mataró en entorns privilegiats i emblemàtics (amb limitació d’aforament) i també en línia, mitjançant videoconferència, amb la plataforma digital “Zoom”.

El III Congrés de Mediació i ADR clourà el projecte de promoció de la mediació creat i desenvolupat l’any 2020: IN Mediació: Innovem, sumem i resolem.

Per a més informació, programa complet i inscripcions:

VÍDEO PROMOCIONAL

• Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió d'Intermediació, Responsabilitat i Assegurança Col·legial (CIRAC) | Mediació

INSCRIPCIONS OBERTES! Jornada Centre ADR-ICAB Mediació i GEMME Europa els dies 10 i 11 de juny de 2022

Els propers dies 10 i 11 de juny de 2022 està prevista la realització d'una jornada al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona vinculada amb la celebració de l'Assemblea de GEMME Europa, associació dels magistrats/des europeus per a la mediació.
  • Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB

El 6 de maig de 2022 comença el Curs Superior Universitari de Dret Col·laboratiu

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), amb l'Associació Catalana de Dret Col·laboratiu i la Universitat de Barcelona, coorganitzen el Curs Superior Universitari de Dret Col·laboratiu amb inici el dia 6 de maig de 2022.
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB

IV Congrés de Mediació de l’Advocacia (2022). Vídeos

Del 20 al 22 d’abril de 2022 ha tingut lloc la quarta edició del Congrés de Mediació de l’Advocacia, organitzat pel Centre ADR – Mediació ICAB. ...