Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

IDIOMES ICAB | Sessions d’anglès i francès per telèfon al Col·legi de l'Advocacia de Barcelona

No tens temps per assistir a les classes d’idiomes? Per què no proves les classes telefòniques que organitza l'ICAB? Amb el teu propi professor particular i en el moment que més et convingui, aquestes classes setmanals t'ajudaran a millorar la teva fluïdesa oral i precisió, així com la teva confiança a l'hora de parlar per telèfon en anglès o francès. 5 + 1 / 10 + 2 / 15 +3 per a les inscripcions realitzades durant el mes d'octubre de 2021.

08/10/2021

Com funciona? Classes setmanals de 20 minuts de durada en un horari prèviament acordat. Temes relacionats amb el teu treball, les notícies actuals i temes de social English / Français, complementat amb un treball escrit setmanal amb feedback personalitzat del teu professor.

Les classes telefòniques estan disponibles en mòduls de 5, 10 o 15 classes.

Informa-te'n a l'Àrea de Formació del Col·legi!