Comissió d'Arbitratge | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió Arbitratge

I Jornada d'Arbitratge Internacional CEA a Barcelona (2022)

Amb ocasió del XVI Congrés Internacional del CEA de Madrid, els dies 22 i 23 de juny de 2022 ha tingut lloc a Barcelona la I Jornada d'Arbitratge Internacional, coorganitzada pel Centre ADR-ICAB Arbitratge i el CEA ("Club Español de Arbitraje").

Thu Jun 23 16:00:00 CEST 2022

• Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB | Centre ADR - ICAB | Formació ICAB

SAVE THE DATE! V Congrés de Mediació de l’Advocacia 2024

Amb el lema “Una societat amb mirada restaurativa”, els dies 19 i 20 de juny de 2024 se celebrarà el V Congrés de Mediació de l’Advocacia, organitzat pel Centre ADR de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i GEMME.
  • Comissió d'Arbitratge | Arbitratge | Centre ADR - ICAB | Formació ICAB

INSCRIPCIONS OBERTES! III Jornada CEIA d'Arbitratge Internacional a Barcelona (2024)

Un any més, l'Il·lustre Col·legi de 'Advocacia de Barcelona (ICAB) acollirà la celebració de la Jornada CEIA d'Arbitratge Internacional, a continuació del Congrés anual del Club Espanyol i Iberoamericà d'Arbitratge de Madrid. ...
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB | Centre ADR - ICAB

Èxit de seguiment de la Jornada Europea de la Mediació 2024 de l’ICAB

Èxit de seguiment de la Jornada Europea de la Mediació celebrada el 23 de gener de 2024 a l'ICAB i que ha comptat amb la participació d’una vintena d’experts en el camp de la mediació.