Enquesta ICAB/Law Society of England and Wales, sobre els reptes que afecten les dones advocades i juristes en general, en els llocs de treball

Per  promoure millors pràctiques, que contribueixin a millorar la igualtat de gènere en el sector legal, judicial, i acadèmic

Wed Mar 31 13:29:00 CEST 2021

Benvolgudes companyes,

La Comissió de Dones Advocades de l'ICAB (Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona) participa, juntament amb més de 80 països, en un projecte liderat pel Departament Internacional de la Law Society d'Anglaterra i Gal·les, en el qual s’ha compromès a estudiar, ressaltar i conscienciar sobre els reptes que afecten les dones advocades, i juristes en general, en els nostres llocs de treball, així com a promoure millors pràctiques que contribueixin a millorar la igualtat de gènere en el sector legal, judicial, i acadèmic.

En el marc del projecte sobre "Dones i lideratge en la professió legal", ens agradaria comptar amb la teva opinió i la de totes les companyes amb les es pugui compartir l’enquesta que us fem arribar, que ens permetrà compilar dades claus i experiències sobre les dones en l'àmbit legal a Catalunya.

El nostre objecti, és obtenir, com a mínim, 150 respostes abans del 31 de març de 2021, prioritzant aquesta etapa del treball, en aquest mes es faran diversos actes i homenatges de reconeixement a totes les dones treballadores, i al nostre esforç vital per portar les nostres societats endavant.

Cal aclarir, que l'enquesta es troba en idioma castellà atès que les dades seran enviades a Anglaterra juntament amb les dades d'altres països que la responen, i així ens ho han demanat a fi de facilitar les tasques de traducció de l'estudi final.

Barcelona, 8 de març de 2021.