Comissió per a la Cooperació i el Desenvolupament (0,7%) | Comissions (0,7%)

El 26 de gener es presentaran tres projectes solidaris subvencionats pel Col·legi d’Advocats de Barcelona

En el marc del Mercat Solidari de Sant Raimon de Penyafort, previst per al 26 de gener, la Comissió per a la Cooperació i el Desenvolupament (0,7%) de l’ICAB ha escollit un total de tres entitats subvencionades en convocatòries anteriors dels ajuts a projectes de cooperació jurídica amb pobles en vies de desenvolupament, amb càrrec a la partida del 0,7% del pressupost col·legial perquè donin a conèixer els seus projectes. Serà a partir de les 18 hores al Centre de Formació de l’ICAB (c/ Mallorca, 283).
Thu Jan 08 00:00:00 CET 2015

Així, Global Humanitària  presentarà el projecte  subvencionat a la convocatòria 2013 que duia per títol Protect: lucha contra los abusos y la explotación sexual infantil en Camboya.

Tambalí Comerç Just i Cooperació explicarà el projecte subvencionat a la convocatòria 2012  amb el nom Abogacia Probono como herramienta de gestión participativa en acceso a justícia.

I Red de Solidaridad para la Transformación Social (REDS) parlarà del projecte subvencionat a la convocatòria 2012  amb el títol Acceso a la Justicia para las víctimas de la desaparición forzosa de niñas y niños durante el conflicto armado de El Salvador.