Comissió de Justícia Penal Internacional | Comissions

El 17 de juliol, I Edició del Premi Luis del Castillo en Justícia Penal Internacional i Drets Humans

La Comissió de Justícia Penal Internacional i Drets Humans del Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona es complauen en convidar-lo/la a la I Edició del Premi Luis del Castillo-Justícia Penal Internacional i Drets Humans que s’atorgarà al Dr. Esteban Peralta Losillas, Cap de la Oficina d’Advocats de la Corte Penal Internacional per a la seva contribució a la lluita contra la Injustícia i la defesa dels Drets Humans.
11/07/2019

L’acte se celebrarà el dimecres 17 de juliol de 2019, a les 19h. a la 8a. planta de la seu col·legial (C/Mallorca 283).

A continuació se servirà una copa de cava.

Es prega confirmació a la següent adreça e-mail: cjpi-ddhh@icab.cat - 93 4961880 (ext. 5138); Tel.: 93 601 12 11

• Comissions

• Mallorca, 283
      08037 Barcelona , Barcelona (Espanya)
    • Fax: 93 487 16 49
    • Comissió d'Advocats de Responsabilitat Civil i Assegurances, Comissió de Defensa dels Drets de la Persona i del Lliure Exercici de l'Advocacia, Comissió de Dones Advocades, Comissió de Dret Penitenciari, Comissió de Drogues , Comissió de Justícia Penal Internacional , Comissió dels Drets de la Gent Gran , Comissió per a la Igualtat de Drets dels Nous Models de Família, Comissió de Prospectives

• Comissió de Dret Penitenciari | Comissions

Últimes places per al 32è Curs de Dret Penitenciari (2022)!

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) presenta la nova edició del Curs de Dret Penitenciari. Organitzat per la Comissió de Dret Penitenciari, la formació es desenvoluparà els dimarts i dijous de 19 a 21h, i comptarà amb un examen de ...
  • Comissió d'Estrangeria | Comissió de Justícia Penal Internacional | Comissió de Relacions Internacionals | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia | Notes de Premsa

Projecte de l'Advocacia de Barcelona "Ukrainian Population Assistance"

La Junta de Govern de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, el passat dijous 24 de febrer de 2022 va fer pública la seva condemna a la declaració unilateral de guerra i invasió d'Ucraïna per part de Rússia.
  • Comissió de Dones Advocades | Comissions

La Comissió de Dones Advocades de l’ICAB reivindica el #8M 2022 amb la lectura d’un Manifest

El Palauet Casades del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ha acollit aquest dimarts, 8 de març de 2022, la lectura del tradicional Manifest de la Comissió de Dones Advocades amb motiu del "Dia internacional de les Dones (#8M)".