open menu menú
Advocacia Barcelona

Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació

Diploma de Postgrau en Resolució de Conflictes ICAB-UB 2023-2024

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza, en col·laboració amb la Universitat de Barcelona (UB), el Diploma de Postgrau en Resolució de Conflictes. Inici: 18 de setembre de 2023

18/09/2023

Es tracta d'una formació integral en l'àmbit dels sistemes ADR (mediació, conciliació, negociació, Dret col·laboratiu , arbitratge, etc.).

Arran del conveni signat entre l'ICAB i la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, s'ha constituït doble titulació i ha adquirit la condició de titulació Universitària, convertint-se en el Postgrau en Resolució de Conflictes d'especialitat jurídica únic en el mercat i de recorregut curricular.

Un Postgrau innovador, pioner en la inclusió de l'estudi dels sistemes i tècniques més noves i avançades, i que es dirigeix a Llicenciats i Graduats en Dret, altres titulacions jurídiques, i altres formacions o titulats universitaris de diferents àmbits socials i culturals.

Es tracta de l'únic Postgrau que ofereix pràctiques reals amb mediadors/es professionals del Centre ADR de l'ICAB, amb tutors de reconegut prestigi i amb una metodologia de grup reflexiu per a la preparació de l'alumnat.

INSCRIPCIONS ED. 2023-2024

• Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB

Celebrat a l’ICAB el primer curs sobre comunicació no violenta

S’ha dut a terme del 8 a al 22 de maig sota l’impuls de la Comissió d’Advocats/es Mediadors/es de l’ICAB i el Centre ADR-ICAB.
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB | Centre ADR - ICAB | Formació ICAB

INSCRIPCIONS OBERTES! V Congrés de Mediació de l’Advocacia 2024

Amb el lema “Una societat amb mirada restaurativa”, els dies 19 i 20 de juny de 2024 se celebrarà el V Congrés de Mediació de l’Advocacia, organitzat pel Centre ADR de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i GEMME.
  • Centre ADR - ICAB

Protocol de confidencialitat en la mediació mercantil

Adjuntem el Protocol de confidencialitat en la mediació mercantil, seguint el Protocol de Protecció de secrets empresarials dels Jutjats Mercantils de Barcelona.