Comissió d'Advocats d'Empresa

Dimarts 22 de setembre, Trobada a Madrid entre ECLA i SAE: 'Legal Professional Privilege'

L'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Madrid celebrarà demà dia 22 de setembre, de 9.30 a 12.30 del matí, una trobada excepcional entre la SAE i l'Associació d'Advocats d'Empresa a nivell europeu com és l'European Company Lawyers Association (ECLA).
Mon Sep 21 00:00:00 CEST 2015

Creada el 1983 és una associació europea sense ànim de lucre que aglutina en l'actualitat a 20 associacions nacionals d'advocats d'empresa a Europa i representa els interessos comuns de tots ells a nivell europeu. Des de la seva posició, ECLA es converteix en una plataforma per respondre a influir a la xarxa d'advocats d'empresa, les organitzacions europees i organismes de formulació de polítiques. Té entre els seus objectius: identificar, aprofitar i explotar les oportunitats de regulació adequades per millorar la posició dels advocats d'empresa, així com identificar i eliminar les amenaces de regulació a la posició o la pràctica dels advocats d'empresa.

Més informació: http://www.ecla.org

Continuem així estrenyent vincles amb altres associacions o agrupacions d'Advocats d'empresa com és ECLA, a fi de incrementar esforços i col·laborar amb elles en la consecució d'alguns de les finalitats de la SAE i que són comunes a ambdues organitzacions:

• Fomentar la presència dels Advocats d'empresa en la societat, en la vida col·legial i al món jurídic i empresarial, incrementant així la seva influència.
  • Difondre el rol de la figura de l'Advocat d'empresa (per això, aquesta sessió serà oberta a tots els col·legiats).
  • Vetllar pels interessos professionals i els drets dels Advocats d'empresa en la seva condició d'Advocats i en atenció a la seva especialització i participació directa al món empresarial, tutelant-los i defensant-los.
  • Identificar i estudiar les qüestions que, afectant als Advocats d'empresa, poden i han de ser ateses a través de l'acció corporativa, suggerint i proposant solucions.
* Per formalitzar la vostra assistència, us agrairem la confirmeu en l'email de la Secció d'Advocats d'Empresa de l'ICAM abogadoempresa@icam.es

(Informació facilitada per la Comissió d'Advocats d'Empresa de l'ICAB)