Notes de Premsa

Convocatòria de premsa: L’Institut I+DRET de l’ICAB celebra una jornada sobre l'anàlisi jurídico-pràctic de la Proposició de Llei Orgànica d'Amnistia

Tindrà lloc el dilluns, 27 de novembre,  a les 17h a la seu Col·legial.

Fri Nov 24 10:24:00 CET 2023

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) continuant amb el conjunt de conferències i jornades formatives sobre temàtiques de plena actualitat jurídica, mitjançant l'Institut I+DRET i Formació ICAB, organitza aquesta jornada sobre l'Anàlisi jurídico-pràctic de la Proposició de Llei Orgànica d'Amnistia.

El degà de l'ICAB, Jesús M. Sánchez, presentarà la jornada on hi participaran:

• Carlos Pérez del Valle, catedràtic de Dret Penal de UAO CEU Barcelona
  • Eugeni Gay Montalvo, advocat, exvicepresident del Tribunal Constitucional i degà emèrit de l'ICAB.
  • Elisa de la Nuez Sánchez-Cascado, advocada de l'estat en excedència i coeditora del blog "Hay derecho".
  • Olga Arderiu Ripoll. Advocada i Presidenta de la Comissió de Dones Advocades de l'ICAB.

Mª Jesús Pesqueira, degana de la Facultat de Dret i Empresa de la UAO i directora de l'Institut I+Dret de l'ICAB moderarà aquest acte.

*Els mitjans interessats en seguir aquest acte han de confirmar assistència a comunicacio@icab.cat

Acte: Jornada sobre l'Anàlisi jurídico-pràctic de la Proposició de Llei Orgànica d'Amnistia

Dia: Avui, dilluns 27 de novembre, a les 17h
Lloc: Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (Mallorca 283)