Comissió d'Advocats Sèniors | Sèniors

Conferències i activitats de la Comissió d'Advocats Sèniors de l'ICAB per als mesos de maig i juny de 2022

La Comissió d'Advocats Sèniors del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona ha programat diferents activitats per als propers mesos.

Thu May 05 10:52:03 CEST 2022

MAIG 2022

5 de maig 12h Punt Sènior. - Tema d'actualitat: "Delictes informàtics en la vida quotidiana". Introduït i coordinat per un membre del Comitè.

12 de maig 12h Aula 1 CF. Presentació de la novel·la del company Sr. Pere Caralps, titulat "La razón de la sinrazón del capitán Senglar". La presentació serà a càrrec del Dr. Entrena Cuesta.

18 h. Punt Sènior.  Cinefòrum a càrrec del company Sr. Miguel Álvarez. La pel·lícula que es projectarà es comunicarà oportunament.

19 de maig 12h Punt Sènior. Tema d' actualitat. "Les criptomonedes" introduït i coordinat per un membre del Comitè.

26 de maig 12h.- Conferència pendent de confirmar.

18h. Punt Sènior. Cinefòrum a càrrec del company Sr. Miguel Álvarez. La pel·lícula que es projectarà es comunicarà oportunament.

JUNY

2 de juny 12h. Aula 4CF- Conferència a càrrec del company Sr. Antonio Gorrita, qui parlarà sobre: "Nocions i influència mundial de l'Islam".

9 de juny 12h.- Conferència pendent de confirmar

18 h. Punt Sènior. Cinefòrum a càrrec del company Sr. Miguel Álvarez. La pel·lícula que es projectarà es comunicarà oportunament.

16 de juny 14h.-Dinar fi de curs al Restaurant La Pomarada c/ Pg. (Cal anar-se apuntant al correu electrònic protocol@icab.cat. Places limitades).

*L'activitat teatral es reprendrà pròximament. es comunicaran les sessions i obres ací dels actors habituals i altres debutants.