Comissió d'Advocats Sèniors | Sèniors

Conferències i activitats a l'últim trimestre del 2022 organitzades per la Comissió d'Advocats Sèniors de l'ICAB

La Comissió d'Advocats Sèniors del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona ha programat diferents activitats per als pròxims mesos.

Wed Dec 07 08:51:00 CET 2022

SETEMBRE 2022

Dia 29 Sala 2 CF 12h: Conferència a càrrec del nostre company Sènior i membre de la Junta Sr. Antonio Gorrita Torres sobre “Marroc, història i situació a la cruïlla actual”.

OCTUBRE 2022

Dia 6: Visita Al Museu Marés, l'horari d'entrada serà a les 11 hores i comptarem amb un guia especial. Punt de trobada a les 10.45h a la porta d'entrada, situat a la Plaça Sant Iu, número 1 (al costat de la Catedral). Es prega confirmar assistència, via e-mail (seniors@icab.cat), a la Secretaria de la Comissió.

Dia 13 Sala 3 CF 12h: Conferència del company sènior Sr. Josep Verdaguer Codina, sobre “Parlem del Ferrocarril”.

18 h. Punt Sènior Cinefòrum a càrrec del company Sr. Miguel Álvarez. La pel·lícula que es projectarà es comunicarà oportunament.

Dia 20 Sala 1CF 12h: Presentació de la novel·la “La Raó de la Desraó del Capital Senglar”, a càrrec del seu autor Sr. Pere Caralps Riera, farà la introducció el Professor Dr. Entrena Cuesta.

Dia 27 Sala 1CF 12h: Conferència de l'Excm. Sr. Federico Mayor Zaragoza, sobre “Vivències en un món globalitzat”

18h. Punt Sènior Cinefòrum a càrrec del company Sr. Miguel Álvarez. La pel·lícula que es projectarà es comunicarà oportunament.

NOVEMBRE 2022

Dia 3 Sala 1 CF 12h: Conferència sobre el Banc d'Aliments a càrrec del president Sr. Lluís Prats Fatjó.

Dia 10 Sala 2 CF 12h: Conferència a càrrec del Dr. Manuel Sans Segarra sobre “Hi ha vida després de la mort”.

Dia 17: Visita a Poblet, excursió cultural amb dinar a un restaurant proper. Trasllat amb autocar. Us preguem confirmació d'assistència, via e-mail (seniors@icab.cat), a la Secretaria de la Comissió.

Dia 24 Sala 1 CF 12h: Conferència a càrrec de la Dra. Montse Nebreda sobre “Fakes i secrets: el dret a la informació en temps de guerra”

DESEMBRE 2022

Día 15 Sala 72-73 CF 12h: Conferència a càrrec del Dr. Joan Lluís Pérez Francesch sobre “El Valor de la palabra: de qué hablamos cuando hablamos”

Día 21: Dinar Nadal. Properament es donaran més detalls.