Conferència on-line: 'Tendències normatives que estableixen la mediació com a eina clau per a l'advocacia en temps del COVID-19'

El dimecres 6 de maig l'ICAB organitza una nova conferència on-line en la que s'abordarà l'ús de la mediació davant de la situació provocada pel COVID-19. Participarà a la sessió la degana de l'ICAB, Mª Eugènia Gay. Ja està oberta la inscripció.
30/04/2020

La sessió es desenvoluparà on-line mitjançant un sistema de videoconferència.

Hi participaran com a ponents Mª Eugènia Gay, degana de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona; Raquel Alastruey, magistrada; Marta Martinez, degana del Col·legi d'Advocats i Advodades de Tortosa i Presidenta de la Comissió de Mediació del CICAC; Isabel Giménez García, jutgessa del Mercantil i Juan Antonio Rodríguez, degà de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats Santa Cruz de la Palma i president de la subcomissió de Mediació del CGAE.

Moderarà la conferència Nuria Flaquer, diputada de la Junta de Govern de l'ICAB responsable de Mediació.

• Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Premis i Beques

Presentem la VIII Edició del Premi Dialoga 2021!

La present edició tindrà com a tema central "La gestió de conflictes en temps de Covid-19"
  • Comissió d'Arbitratge | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió Arbitratge

Nou òrgan de direcció de la Comissió d’Arbitratge

De conformitat amb les previsions de l’article 15.6 del Reglament de les comissions de persones col·legiades de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, la Junta de Govern provisional, reunida en sessió de 10 de maig de 2021, ha acordat ...
  • Departament de Biblioteca | Formació / Biblioteca

Novetats bibliogràfiques Comissió dels drets de les persones amb discapacitat. Magi 2021. Biblioteca ICAB

La Biblioteca del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona recopila cada mes les novetats bibliogràfiques incorporades al catàleg en matèria de Comissió dels drets de les persones amb discapacitat.