Conferència on-line: 'Sistemes alternatius de resolució de conflictes. Una mirada a l'experiència d'altres països europeus'

El dimecres 3 de juny, a les 18 hores, la Secció de Dret Sanitari de l'ICAB, amb la col·laboració de les Seccions de Dret Civil i Dret del Consum i la Comissió d'Advocats/des Mediadors/es, organitzen una conferència on-line on s'abordaran les vies de negociació de les reclamacions en l'àmbit sanitari basades en la resolució extrajudicial de conflictes. Presentarà la sessió Cristina Vallejo, diputada de la Junta de Govern de l'ICAB.
29/05/2020

La moderarà Lucia Cristea, advocada i presidenta de la Secció de Dret Sanitari de l'ICAB.

Hi participaran com a ponents:

• Carles García Roqueta, advocat, president de la Secció Consum de l'ICAB, i president Societat Catalana de mediació en salut.
  • Dr. José Luis De Peray, metge.
  • Dra. Priscila Giraldo, cap d'Atenció al Pacient de l'Hospital del Mar.
  • Dra. Inma Barral Viñals, catedràtica de Dret Civil de la UB.
  • Paula Castroviejo, directora de Mercat de l'asseguradora Sham.

La conferència es desenvoluparà de forma on-line mitjançant un sistema de videoconferència.

• Comissió de Cultura / Formació | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Secció de Dret Mercantil

Novetats de jurisprudència Dret Mercantil. Maig 2021

La Secció de Dret Mercantil recopila les novetats jurisprudencials en matèria de Dret Mercantil. Consulteu l'arxiu adjunt per conèixer les novetats de maig 2021.
  • Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret del Consum

INSCRIPCIONS OBERTES! 2a edició del Curs d’Expert en Consum i Mediació (2021)

La Universitat de Barcelona i l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona presenten una nova formació en Consum i Mediació 2021. Amb títol de la UB. Inici: 6 de juny 2021
  • Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret Lingüístic