Conferències Comissions | Comissió de Cultura / Formació | Sanitari | Titulars | Secció de Dret Concursal

Conferència on-line: 'Reptes i mesures de xoc en matèria concursal'

Les mesures de xoc i guies d'actuació davant la previsible allau de concursos de creditors que s'acosten als Jutjats Mercantils centraran una conferència on-line que organitza l'ICAB el dimarts 5 de maig, a les 12 hores. Presentarà la sessió la degana de l'ICAB, Mª Eugènia Gay, i la moderarà Yvonne Pavia, administradora concursal i diputada de la Junta de Govern de l'ICAB.
27/04/2020

La conferència es desenvoluparà mitjançant un sistema de videoconferència.

Hi prendran part com a ponents:

• Marta Cervera, magistrada de la Secció 15 de l'Audiència Provincial de Barcelona (en comissió de serveis).
  • Bárbara Córdoba, magistrada del Jutjat Mercantil núm. 13 de Madrid.
  • Yolanda Ríos, magistrada del Jutjat Mercantil núm. 1 de Barcelona.

• Comissió de Cultura / Formació | Secció de Dret del Consum

INSCRIPCIONS OBERTES! 2a edició del Curs d’Expert en Consum i Mediació (2021)

La Universitat de Barcelona i l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona presenten una nova formació en Consum i Mediació 2021. Amb títol de la UB. Inici: 8 de juny 2021
  • Comissió de Cultura / Formació | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Secció de Dret Mercantil

Novetats de jurisprudència Dret Mercantil. Maig 2021

La Secció de Dret Mercantil recopila les novetats jurisprudencials en matèria de Dret Mercantil. Consulteu l'arxiu adjunt per conèixer les novetats de maig 2021.
  • Secretaria de Junta de Govern | Titulars

Diputats/des de Guàrdia

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.