Conferències Comissions | Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió d'Arbitratge | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió Arbitratge | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Arbitratge | Titulars

Conferència on-line: 'L'arbitratge com a instrument de solució de conflictes de les franquícies en temps de crisi: Fast Track com a possible solució'

El dimarts 16 de juny, a les 16 hores, l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona juntament amb el Tribunal Arbitral de Barcelona organitzen una conferència per abordar l'aplicació de l'arbitratge com a mecanisme de solució de conflictes en les franquícies. Presentarà la sessió Mª Eugènia Gay, degana de l'ICAB.
09/06/2020

Des del passat mes d'abril, el Tribunal Arbitral de Barcelona (TAB) disposa d'un procediment ràpid de resolució arbitral de conflictes ('fast track') perquè pugui adreçar-s'hi qui necessiti una solució ràpida i definitiva. Aquest procediment presenta un especial interès en l'actual context, davant la previsible multiplicació de conflictes derivats de relacions contractuals per la situació provocada per la COVID-19. Es tracta d’un procediment àgil i plenament garantista.

Abordarem la qüestió amb Juli de Miquel, president del TAB; Eduardo Abadía, director executiu de l'Asociación Española de Franquiciadores (AEF) i Gerardo Roca, advocat especialitzat en Corporate i M&A, moderats per Carlos Berbell, director de Confilegal.

La conferència es desenvoluparà on-line mitjançant un sistema de videoconferència.

• Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: Proclamades 5 candidatures per a les properes eleccions a l’ICAB del 3 de juny

Per segon cop en la història del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona es renova la totalitat de la Junta de forma íntegra. Més de 24.000 col·legiats i col·legiades estan convocats a les urnes
  • Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Premis i Beques

Presentem la VIII Edició del Premi Dialoga 2021!

La present edició tindrà com a tema central "La gestió de conflictes en temps de Covid-19"
  • Comissió d'Arbitratge | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió Arbitratge

Nou òrgan de direcció de la Comissió d’Arbitratge

De conformitat amb les previsions de l’article 15.6 del Reglament de les comissions de persones col·legiades de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, la Junta de Govern provisional, reunida en sessió de 10 de maig de 2021, ha acordat ...