Memòria Històrica | Comissió de la Memòria Històrica | Sant Raimon de Penyafort

Ja disponible el vídeo de la conferència de Sant Raimon 2022 sobre 'Anàlisi crítica dels dos projectes de Llei de Memòria'

En el marc de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort 2022, aquest dimecres 26 de gener, a l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), s’ha celebrat la conferència 'Anàlisi crítica dels dos projectes de Llei de Memòria', organitzada per la Comissió de Memòria Històrica, que s’ha pogut seguir presencialment i també a través de ZOOM.

Wed Jan 26 00:00:00 CET 2022

La sessió ha comptat amb les interessants intervencions dels advocats i membres de la Comissió de Memòria Històrica de l’ICAB Dani Vallès i Josep Cruanyes.

Durant la conversa s’han tractat temes relacionats amb els projectes de la Llei de Memòria Històrica, els quals han estat analitzats punt per punt per tal de poder fer-ne una crítica constructiva i extreure’n conclusions.

La conferència ha finalitzat amb un intercanvi d’opinions entre ponents i s’ha obert un espai per poder resoldre dubtes entre tots i totes.

Webinar SRP-22. Anàlisi crítica dels dos projectes de llei de Memòria from ICAB · Advocacia Barcelona on Vimeo.