S’adjunta la seva publicació al BOE.

06/05/2021

Des del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya indiquen que:

“Ateses les circumstàncies del moment actual, com a conseqüència del SARS-COV-2, és preferible que la presentació de les instàncies es dugui a terme per mitjà dels procediments que preveu l’article 16 de la 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques o bé presencialment a l’oficina de registre del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, davant la qual hauran d’acreditar-se mitjançant cita prèvia que poden obtenir a l’adreça de correu electrònic registre.tsjcat@xij.gencat.cat.

Així mateix, es comunica que el proper dia 21 de maig de 2021 acaba el termini de presentació de les instàncies per duplicat".