Activitats Socials (Coral, Teatre i Futbol) | Departament de Biblioteca (DSI) | Activitats Socials | Biblioteca

Concert de jazz i balades a la Biblioteca de l'ICAB el dimecres 19 d'abril de 2023

El cicle "Música de qualitat al Palauet Casades" continuarà el dimecres 19 d'abril de 2023, a les 18.30h, amb un concert de jazz i balades a càrrec de joves intèrprets a la Sala de Lectura de la Biblioteca de l'ICAB.

Wed Apr 19 11:22:00 CEST 2023

El concert anirà precedit d'una visita al Palauet i a la Biblioteca amb un preu especial de 15 € per a les persones col·legiades i de 25 € per a la resta de públic.

En comprar l’entrada, cal marcar la condició de col·legiat/da (i mostrar el carnet el dia del concert) per tal d’aplicar el descompte:

PROMOCIÓ: Amb una entrada de col·legiat/da ICAB, podran accedir-hi al concert dues persones!

En el concert del dia 19 hi participaran els músics Albert Compte Peña (saxofó) i Ferran Gallart i Moyano (violí), que interpretaran el següent repertori:

- Affirmation – José Feliciano

– Crystal Silence – Chick Corea

– Chega de Saudade – Antonio Carlos Jobim

– Beautiful Love – V. Young

– In a Sentimental Mood – Duke Ellington

– How Insensitive – A.C. Jobim

– These Foolish Things – Jack Strachey

– There Will Never Be Another You – Harry Warren

– All The Things You Are – Oscar Hammerstein

– Goodnight Julia – Yoko Kanno

No falteu!