Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Comissions | Comissions | Canal SEPE-ICAB | Secció de Dret Laboral

Comunicació de la Secció de Dret Laboral al Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) i a la Tresoreria General de la Seguretat Social

Comunicació signada juntament amb el Col·legi de Graduats Socials de Barcelona i el Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya, en relació a les mesures sol·licitades com a complement dels Reials Decrets vigents per afrontar les mesures urgents per fer front a l'impacte econòmic i social del COVID-19.
13/05/2020

• Comissions

• Mallorca, 283
      08037 Barcelona , Barcelona (Espanya)