Transformació Digital | Departament de Transformació Digital

Comença a l’ICAB el Curs "Digitalitza’t: Eines bàsiques" (2022), formació impulsada per la Comissió de Transformació Digital per promoure les TIC entre l'advocacia

Aquest dimecres, 15 de juny de 2022, ha començat a la seu del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona el Curs "Digitalitza't: Eines bàsiques", organitzat per la Comissió de Transformació Digital.  La presentació ha anat a càrrec de la diputada de la Junta de Govern de l’ICAB Mireia Ramon.

Wed Jun 15 21:00:00 CEST 2022

Aquesta proposta formativa pretén ajudar a tots els que vulguin iniciar el camí cap a la digitalització, des del vessant més bàsic, amb unes classes molt pràctiques per tal de facilitar l'aprenentage dels assistents.

La primera sessió del curs, sota el títol "L’inici professional", ha comptat amb les intervencions de les advocades i vocals de @DigitalICAB Patrícia Ebrat, Míriam Estruch i Sílvia Riera.  S’hi han abordat les implicacions i obligacions mercantils i tributàries de la constitució d’una Societat Limitada Professional o en règim d’autònom.

Les properes sessions se centraran en les eines bàsiques per a l’exercici professional (ofimàtica i utilització eficient de bases de dades) i la presència digital (marketing digital, web i xarxes socials i compliment normatiu del destatx en l’entorn digital).

El curs finalitzarà amb unes classes sobre Ciberseguretat.

La Comissió de Transformació Digital és una Comissió delegada de la Junta de Govern de la Corporació que té, entre els seus objectius, el de posicionar l'ICAB com a líder mundial i referent en Digitalització.