Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia | SolidarICAB

Col·labora amb el servei Pro-Bono ICO-ICAB

Mitjançant el servei Pro-Bono, els col·legiats i col·legiades de l'ICAB ofereixen gratuïtament els seus serveis professionals a persones malaltes oncològiques i els seus familiars més propers. Va néixer arran del conveni de col·laboració signat entre l'ICAB i l'Institut Català d'Oncologia (ICO). En l'actualitat es precisa la incorporació de nous col·legiats i col·legiades que estiguin disposats a col·laborar-hi.
Tue Jan 28 00:00:00 CET 2020

El servei Pro-Bono és un projecte vinculat a la responsabilitat social de l’advocacia, que pretén facilitar orientació i assessorament a persones malaltes oncològiques i familiars directes en les matèries de Dret civil i/o Laboral i Seguretat Social que puguin esdevenir com a conseqüència de la malaltia. El presten lletrats i lletrades amb 10 anys de col·legiació com a mínim. Es va inaugurar amb la signatura del conveni de col·laboració entre l’ICAB i l'Institut Català d’Oncologia (ICO), que va tenir lloc el 30 d’abril de 2012.

El Col·legi de l’Advocacia no atén peticions de persones que no siguin derivades pels serveis de l'Institut Català d'Oncologia. El seu funcionament està recollit al Protocol de col·laboració ICO-ICAB.

Durant tot aquest temps, moltes persones han estat ateses pels companys i companyes que, de manera voluntària i altruïsta, han dedicat el seu temps i coneixements per responsabilitat social. Des de l’ICAB agraïm la gran tasca que estan fent els nostres companys i companyes que participen en el servei Pro-Bono i animem a totes les persones col·legiades a participar en aquest projecte. En l’actualitat necessitem la incorporació de nous companys i companyes i, en particular, en materia de seguretat social.

Adjuntem el formulari d'inscripció, que podeu fer arribar al correu serveiprobonoico@icab.cat

Per a més informació:
Servei Pro-Bono, responsabilitat social de l'advocacia

• Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

INSCRIPCIONS OBERTES! IV Congrés de l’Advocacia d’Ofici a l’ICAB (2024)

Els dies 16 i 17 de maig de 2024 tindrà lloc el IV Congrés de l’Advocacia d’Ofici, organitzat per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).
  • Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

Pagament corresponent a Assistència i Torn d’Ofici (27/03/2024)

Us comuniquem que s'ha procedit a efectuar l'ordre de pagament del 14% de les actuacions professionals del Torn d'Ofici i Assistència a la Persona Detinguda justificades al mes de gener de 2024 i del 73% del mes de febrer de 2024.
  • SolidarICAB

SOLIDARICAB | Associació Cel Luz

Fundada per un grup de pares units per una causa comuna, aquesta associació sense ànim de lucre es dedica a combatre la malaltia de Lafora.