Comissió per a la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Titulars

Celebrat a l’ICAB l’esmorzar-col·loqui: “L'Agenda 2030 i l'advocacia institucional”

Aquest 16 de desembre de 2022 ha tingut lloc el col·loqui  sobre “L'Agenda 2030 i l'advocacia institucional”, organitzat per la Comissió per a la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona.

Fri Dec 16 19:00:00 CET 2022

L'acte ha comptat amb la participació de Susana Ferrer Delgadillo, vicedegana de l'ICAB i presidenta de la Comissió per a la Promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS); Cristina M. Ruiz Pérez, advocada i directora de Sostenibilitat Estratègica; Beatriz Acevedo, responsable de Sostenibilitat de Mutualidad de la Abogacía i Manel Gazo, professor i investigador de l’Institut de Recerca de la Biodiversitat de la UB i coautor del Baròmetre d’ESADE sobre implementació dels ODS.

Durant l’acte s’ha posat de manifest que l'Advocacia té un paper fonamental en l'àmbit del Desenvolupament Sostenible, ja que som fonament essencial de l'Estat de Dret i tenim l'obligació d'assumir els compromisos de l'Agenda 2030 de les Nacions Unides mitjançant l'exemple que donem les institucions que representem.

L’ICAB ha superat una auditoria d'alineament real amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l'Agenda 2030 de les Nacions Unides i de forma prèvia a l'acte. Per això, prèviament a l’acte, Carles Agustí, sustainable development goals manager de la Federació Internacional de Tecnologies de la Informació i Comunicació Global i Verda (IFGICT), ha lliurat a l’ICAB el diploma on es certifica que compleix amb les 50 metes marcades com a obligatòries i 37 no obligatòries.

El compromís del Col·legi envers els ODS es manté com a prioritat de la Corporació en la seva gestió diària i professional.

L’advocacia, amb l’Agenda 2030!

L'ICAB, amb l'Agenda 2030 i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)| ICAB · Advocacia Barcelona | Vimeo.

• Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Titulars

La CRAJ informa: Informació sobre les eines Judicials del Territori Ministerio

La Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia informa que s’amplia el número màxim de elements descarregables a través del visor d’Expedients Judicials.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.