Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Alumni EPJ

Celebrat a l'ICAB l'acte de lliurament de diplomes als i les alumnes de l'EPJ 2020-2021

Aquest dimecres, 29 de juny de 2022, ha tingut lloc, a la Sala d’Actes del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, el lliurament de diplomes als i les alumnes de la promoció 2020-2021 de l’Escola de Pràctica Jurídica de l'ICAB.

Wed Jun 29 21:00:00 CEST 2022

Aquest acte solemne, dedicat exclusivament a tots/es els/les alumnes de l'EPJ, ha comptat amb les intervencions del secretari de l'ICAB, Joaquim de Miquel, i del diputat de la Junta de Govern responsable de l'Àrea de Formació, Carles Garcia Roqueta.

També han tingut un paper rellevant els coordinadors de l'EPJ-ICAB següents: Oriol Rusca, coordinador de l’àrea de Dret Penal; Lluís Rodríguez Pitarque, coordinador de l’àrea de Dret Civil; Enrique García Echegoyen, coordinador de l’àrea de Dret Laboral,  Natalia Centella, coordinadora de l’àrea de Dret Administratiu i Guillermo Donadeu, professor de l’àrea de Dret Mercantil.

Durant l’esdeveniment els alumnes Juan Batlló Ferrer, Sabina Bissbiss, Adrià Font i Bofill i Clara Isabel Tizón Pastor han intervingut per explicar la seva experiència cursant l’Escola de Pràctica Jurídica de l’ICAB destacant que l’EPJ-ICAB garanteix un alt aprenentatge i creixement professional.

L'esdeveniment ha estat conduït per la periodista Judith Abad Jiménez.

Felicitats a l'alumnat que ha assolit els mèrits d’obtenir aquest títol! Tot un emotiu reconeixement al vostre esforç i dedicació que fan possible l'exercici en l'apassionant món de l'advocacia. I gràcies als professors, coordinadors i membres de la Junta de Govern, així com als assistents que ho han fet possible!

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona continua treballant incansablement per oferir una formació de qualitat amb professorat de destacada trajectòria professional.

La propera edició de l'EPJ començarà a l'octubre i ja té matrícula oberta. Informa-te'n