Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Titulars

Campanya solidària de recollida d'aliments

Del 21 de novembre al 16 desembre de 2022.

14/12/2022

Del 21 de novembre al 16 desembre de 2022, el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) realitza una campanya de recollida d'aliments per lluitar contra la fam. Us animem a col·laborar-hi!

Durant les dates indicades, podreu contribuir portant aliments bàsics i peribles a la seu Col·legial (c/ Mallorca, 283), els quals es donaran a la Parròquia Francesc d'Assís del Poblenou per repartir-los entre les famílies més necessitades de la ciutat.

Els aliments més adequats per a la donació són arròs i llegums (seques, cuites i en conserva), llet, sucs de fruita, pasta, conserves (de peix, carn, verdures) oli, melmelada, sucre, cacau en pols i cafè soluble.

Hi haurà capses de recollida a la cantonada del Palauet Casades.

La fam és una realitat al nostre país i la participació de la ciutadania és decisiva per acabar amb ella.

Col·labora-hi!