Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Titulars

Campanya solidària de recollida d'aliments

Del 21 de novembre al 16 desembre de 2022.

Wed Dec 14 00:00:00 CET 2022

Del 21 de novembre al 16 desembre de 2022, el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) realitza una campanya de recollida d'aliments per lluitar contra la fam. Us animem a col·laborar-hi!

Durant les dates indicades, podreu contribuir portant aliments bàsics i peribles a la seu Col·legial (c/ Mallorca, 283), els quals es donaran a la Parròquia Francesc d'Assís del Poblenou per repartir-los entre les famílies més necessitades de la ciutat.

Els aliments més adequats per a la donació són arròs i llegums (seques, cuites i en conserva), llet, sucs de fruita, pasta, conserves (de peix, carn, verdures) oli, melmelada, sucre, cacau en pols i cafè soluble.

Hi haurà capses de recollida a la cantonada del Palauet Casades.

La fam és una realitat al nostre país i la participació de la ciutadania és decisiva per acabar amb ella.

Col·labora-hi!

• Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Titulars

La CRAJ informa: Informació sobre les eines Judicials del Territori Ministerio

La Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia informa que s’amplia el número màxim de elements descarregables a través del visor d’Expedients Judicials.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.