Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: L’ICAB presentarà les dades del Torn d’Ofici en matèria de violència de gènere i masclista de tot l’any 2023 i facilitarà dades d’Igualtat sobre l’advocacia de Barcelona

Serà demà divendres, 8 de març de 2024, a les 10.30h, al xamfrà del Palauet Casades.  En el marc de l’acte reivindicatiu es farà la lectura d’un manifest elaborat per la Comissió de Dones Advocades de l’ICAB.

Thu Mar 07 11:27:33 CET 2024

Amb motiu del "Dia Internacional de la Dona" demà divendres 8 de març de 2024, a les 10:30h, als jardinets del Palauet Casades, es farà la lectura d’una manifest elaborat per la Comissió de Dones Advocades de l’ICAB. L’acte comptarà amb la presència de la Junta de Govern del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona.

Tot seguit es farà una atenció a premsa per fer balanç de les assistències del Torn d’Ofici de l’ICAB al llarg de tot l’any 2023 en matèria de violència de gènere i masclista. A més, es presentaran dades que permeten fer una radiografia de l’evolució de la “Igualtat” en l’àmbit de l’advocacia de Barcelona en els darrers 20 anys.

Atendran els mitjans la diputada responsable del Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda, Carmen Valenzuela; la diputada responsable de la Comissió de Dones Advocades i presidenta de l’Observatori per la Plena Igualtat de l’ICAB, Núria Flaquer, i la presidenta d’aquesta Comissió, Olga Arderiu.

*Els mitjans interessats en seguir aquest acte han de confirmar assistència a comunicacio@icab.cat

Acte: L’ICAB presentarà les dades del Torn d’Ofici en matèria de violència de gènere i masclista de tot l’any 2023 i facilitarà dades d’Igualtat sobre l’advocacia de Barcelona

Dia: Divendres 8 de març a les 10.30h

Lloc: Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (Mallorca 283)