Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Torn d’Ofici i Assistència a la Persona Detinguda - Ciutat de la Justícia | Notes de Premsa

CONVOCATÒRIA DE PREMSA: L’ICAB presentarà en el marc ‘Dia de la Justícia Gratuïta’ la posada en marxa d’un Torn d’Ofici específic sobre la ‘Segona Oportunitat’

Amb motiu del "Dia de la Justícia Gratuïta”, el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) realitzarà una roda de premsa presencial el proper dilluns, 12 de juliol de 2021, a les 11h, per fer balanç del funcionament del Torn d’Ofici durant l’any 2020 i els primers mesos de 2021.

Wed Jul 07 15:15:00 CEST 2021

Roda de premsa

Barcelona, 7 de juliol 2021. Amb ocasió del ‘Dia de la Justícia Gratuïta i del Torn d’Ofici 2021’, el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) reivindica la tasca social que realitza l’advocacia del Torn d’Ofici per garantir el dret a una tutela judicial efectiva i igualitària.

Per aquest motiu, la diputada de la Junta de Govern responsable del Torn d’Ofici, Carmen Valenzuela, realitzarà una roda de premsa el proper dilluns, 12 de juliol de 2021, a les 11h, al Pati de Columnes de l’ICAB.

En el marc d’aquest acte, Valenzuela donarà a conèixer la futura posada en marxa d’un Torn d’Ofici sobre el mecanisme conegut com a “Segona Oportunitat’ i també es facilitaran dades sobre el funcionament del Torn d’Ofici al llarg de l’any 2020 i els primers mesos de 2021.

* Es prega confirmació d’assistència  indicant nom i  cognoms del periodista, mitjà i mòbil de contacte a comunicacio@icab.cat

RODA DE PREMSA

Acte: