Secretaria de Junta de Govern | Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Atorgat el Premi Feixó Carreras per a Noves Promocions Edició 2022

El Premi Jurídic Feixó Carreras per a noves promocions està destinat a ajudar a la realització d’un treball sobre un tema de Dret processal o Organització Judicial.

Tue Jan 31 18:56:00 CET 2023

La Junta de Govern de l’ICAB, constituïda en Jurat del Premi, vist l’informe de la Comissió Dictaminadora integrada per les diputades de la Junta de Govern de l'ICAB Sra. Carmen Valenzuela i Sra. Paz Vallés i per la vocal del Comitè Executiu del Grup de l’Advocacia Jove de l’ICAB, Sra. Maria Riera, ha acordat atorgar el Premi Feixó Carreras 2022 per a noves promocions al Sr. Arnau Badia Botet  pel seu projecte d’investigació Garantías procesales y proceso penal español ¿Oscuro futuro u horizonte esperanzador?”.

Barcelona, gener de 2023

• Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 22 al 28 de març del 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Titulars

Diputats/des de Guàrdia ICAB

Podeu consultar el calendari dels Diputats de Guàrdia del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) de cada mes, actualitzat, a la pàgina web col·legial. El trobareu a EL COL·LEGI>CONEIX EL COL·LEGI>Diputats/des de Guàrdia.
  • Premis i Beques | Premis, Beques i Subvencions

Concurs Contes d'Advocats/des. Edició XXV (2024)

El termini de presentació de contes serà fins al 28 de juny de 2024.