ciberdret | CiberDRET

En el marc CiberDRET, l'ICAB organitza diferents tallers pràctics d'Excel i Intel·ligència Artificial adreçats a l'advocacia

L'ICAB, referent en formació especialitzada per als professionals del sector legal, té en marxa CiberDRET, un programa d’actualització digital dissenyat especialment  per a l’advocacia de Barcelona.

Wed Mar 27 22:00:00 CET 2024

Dins d’aquesta iniciativa, que inclourà un ampli repertori de cursos sobre l’ús d’eines digitals i recursos tecnològics, properament s’han programat diferents tallers pràctics sobre Excel i IA (Intel·ligència Artificial).

Com ja sabeu, el compromís de l'actual Junta de Govern del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) és el de facilitar als seus col·legiats i col·legiades l’actualització de coneixements en tots aquells àmbits que ens permetin assolir una advocacia d’excel·lència. I així és com impulsa CiberDRET; perquè la transformació i actualització digitals ja són imprescindibles en el dia a dia de la professió.

Aquest programa formatiu és possible gràcies al suport d’Alter Mutua, Mutualidad, La Ley, Lefebvre, Tirant lo Blanc, Sepín i vLex.